Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

vrijdag 8 februari 2013

Ozotic #526

Het is alweer een tijd geleden dat ik over een Ozotic lak schreef vandaar dat ik er maar weer 1 uit mijn kast heb getrokken. Om zo ook deze prachtige zwarte holografische lak met jullie te kunnen delen. Een tijd geleden zag ik dat Pretty Polish deze nog had en bestelde hem snel want wat is er sjieker dan een zwarte holografische nagellak. Juist.




Dat ik een enorme 'fan' ben van deze lakken mogen duidelijk zijn. Alles is er mooi aan maar ook gewoon fijn en goed. De kwaliteit van de lak is ook gewoon heel erg goed. Nou ja, het komt erop neer dat ondanks de prijs ik het gewoon meer dan waard vind.

De flesjes zijn erg simpel en er staat dan ook niet meer op dan Ozotic. Dat de lak handmatig word gebotteld in Australië maakt de lak specialer. De lak zelf is een goede subsantie en door de ronde kwast is hij heel fijn te lakken.


Deze prachtige lak heb ik dekkend gekregen in 1 laagje. En hij droogde ook nog eens super snel. Oftewel een super combi! Ik heb ondertussen 6 Ozotic lakjes en ze zijn stuk voor stuk prachtige juweeltjes.


Ik kocht deze lak bij Pretty Polish en betaalde er €11,00 voor. Wat een nadeel is van deze lak is dat de gehele 500 serie niet meer verkrijgbaar is. Dus mochten er nog ergens lakken van deze serie te koop zijn en je wil ze... Twijfel dan zeker niet.

Liefs,
Wendy

3 opmerkingen:

  1. Ik vind 'm erg mooi, maar wel een beetje duur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja mooi, jammer dat ze over mijn budget liggen... Of mijn man lief aankijken? Hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij is inderdaad wat duurder al moet ik zeggen... Ik vind het meer dan waard bij de lakken van Ozotic.

      Verwijderen

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.