Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

donderdag 7 februari 2013

I Love Bad Boys

Langzaam aan komen overal in de winkels de nieuwe Essence en Catrice producten in de displays. Maar desondanks wil ik nog 1 van de oude lakjes aan jullie laten zien. Sommige zullen hem in de kast hebben en anderen waren misschien net te laat maar voor de gene die hem nog hebben. Jullie hebben een prachtige lak in de kast staan.




I Love Bad Boys is een hele aparte blauwe lak. Hij oogt ook nog een beetje grijs al zie je dat niet op de foto's terug. Wat ook erg mooi is aan deze lak is dat er enorm veel blauwe micro glitters in zitten. Daardoor vind ik het een prachtige kleur voor deze tijd van het jaar. 

Het flesje is mooi gevormd en de kwast is breed. Hier is verder weinig speciaals aan. Altans niet meer. Sinds de vernieuwing van de flesjes vind ik het een hele verbetering. Ik moest erg wennen aan de kwastjes maar dit went best snel.


Wat ook een erg fijne verbetering is aan deze lakjes is dat ze enorm snel drogen en vaak dekkend zijn in 1 of soms 2 laagjes. I love Bad Boys is dekkend in 2 laagjes maar alsnog erg snel droog. 


Nu de lak op mijn nagels zit zie je heel iets de mooie blauwe microglitters en de iets andere kleur blauw. Ik vind het een super mooie lak. Helaas is hij niet meer verkrijgbaar in de winkels die al het vernieuwde assortiment hebben.

Ik kocht deze lak nog optijd maar wel voor de helft van de prijs en betaalde er dus maar €0,85 voor. Essence is te koop bij Kruidvat en Trekpleister.

Liefs,
Wendy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.