Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

donderdag 21 februari 2013

Genius in the Bottle

Catrice krijgt in Maart een nieuwe collectie aan nagellak. Daarom is tot en met eind Februari alle nagellak 50% korting. Ik heb hierdoor een hele lading aan lakjes in geslagen en 1 ervan in Genius in the Bottle. Het is een lakje die ik vaak vast heb gehad maar steeds terug zette omdat ik het een net niet kleurtje vond. Toen hij voor 50% was heb ik hem als 1 van de eerste meegenomen. En vandaag laat ik hem jullie zien.




Genius in the Bottle is een prachtige duochroom met een 3 tal kleuren. Goud, blauw en goen. En hoe je het flesje ook houdt de kleuren veranderen in ieder opzicht. Echt een apart effect. Ik vind duochroom lakken altijd lastig en toch mooi. 

Het flesje is gevuld met 10 ml en in het vernieuwde assortiment zullen de flesjes niet veranderen. Hier was op Twitter op een gegeven moment een beetje verwarring over maar ze blijven dus het zelfde. Gelukkig maar. De kwast is gewoon breed en het is niet echt meer een vernieuwing. Toch blijf ik ze ontdekken omdat ik er eerst niets van moest hebben. Ik kon er namelijk niet mee overweg. 


Deze mooie lak is dekkend in 2 laagjes. Hij dekt super mooi maar toch kreeg ik een beetje strepen. Dit komt waarschijnlijk doordat er ondanks het een duochroom lak is ook een metallic finish. Gelukkig trekken de ergste strepen tijdens het drogen wel weg. Het drogen gaat ook nog eens best snel.


Genius in the Bottle is te koop bij Kruidvat en kost €2,69. Bij het vernieuwen van het assortiment gaan de prijzen wel weer omhoog en gaan de lakken €2,99 kosten.

Liefs,
Wendy

1 opmerking:

  1. In het potje is het lakje het mooist, op mijn nagels mis ik altijd de blauwe tint...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.