Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

vrijdag 22 februari 2013

Chelsea

Alweer een NYC lakje? Ja, sinds mijn bezoek aan Sonja en de 1+1 actie van kruidvat heb ik er een aantal mooie bij. Je kon al 4 nieuwe zien in mijn shoppingmandje en omdat ik 1 ervan toch wel erg speciaal vond wou ik deze met jullie delen. Mochten jullie namelijk nog bij een kruidvat komen waar een 1+1 actie is dan zal ik zeggen ga voor deze!




Voor de mensen die mij kennen. Nee ik ben niet ziek maar vond deze bordeaux rode lak met prachtige shimmer echt heel erg mooi. En dat voor een Pink Addict. Toch kwam ik dit keer met alleen maar de moderne flesjes thuis en zag ik tussen de 'oudbollige' flesjes helemaal niets vernieuwds staan. Wat bedoel ik met oudbollig? Nou een tijdje terug heb ik die term even uitgelegd betreft deze flesjes :P

NYC heeft na mijn mening een hele aparte inhoud van de flesjes. Ze zijn namelijk gevuld met 9,7ml. Waarom ik dit raar vind? Omdat het geen hele maat is. had dan 10 of 9 ml gedaan. Maar goed! De kwast van deze NYC lakjes zijn erg fijn. Smal, plat en ook nog soepel. 


Ik vond deze rode lak erg bijzonder maar het nadeel vond ik toch wel dat hij erg langzaam droogde. Maar toen hij eenmaal droog was kwam er een glans tevoorschijn. Dat verraste mij zeker wel.


Ja ondanks de kleur vind ik hem echt mooi. Ik had niet verwacht zoiets nog te gaan zeggen over een rode lak. 

NYC is te koop bij Kruidvat en kost per flesje €1,99. Ik kocht het tijdens de 1+1 actie. 

Liefs,
Wendy

1 opmerking:

  1. Ja ja... Soms zit er in een flesje een verrassing! Mooi is die, heb hem ook...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.