Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

zaterdag 23 februari 2013

Tantalize me

Het is weer even geleden maar ik vind het weer eens tijd worden voor een leuk lakje van China Glaze. Het is een lakje die ik al enige tijd in mijn bezit heb en eerlijk gezegd weet ik ook niet meer hoe ik er aan ben gekomen of waar ik hem heb gekocht. Maar dat maakt dit prachtige paarse lakje zeker niet minder mooi!


China Glaze heeft echt prachtige lakjes in zijn assortiment daar kan je gewoon niets van zeggen en iedere keer als ik weer lakjes binnen krijg ben ik heel blij om te zien dat de kleuren gewoon niet tegen vallen. Zo ook deze Tantalize Me. Het is een subtiele lila paarse lak met een hele mooie subtiele blauwe gloed die word veroorzaakt door minuscule shimmers die je in eerste instantie bijna niet ziet.

De flesjes van China Glaze zijn eigenlijk allemaal gelijk. Het enige verschil wat sommige hebben is een zilveren dop ipv een zwarte. Dit heeft te maken met de Limited Editions. Verder hebben ze allemaal 14 ml en hebben ze een hele fijne dunne ronde kwast. Niets op aan te merken dus!


Deze super mooie Tantalize Me is dekkend in 2 dunne laagjes maar een derde zou zeker niet mis staan. Verder is er weinig aan op te merken. Door de blauwe gloed heb je een prachtige glans zelfs zonder topcoat. En dan droogt ie ook nog eens lekker vlot. Niets van te zeggen dus!



China Glaze is te koop bij diverse webwinkels. Meestal bestel ik ze bij Pretty Polish en Enchantra. Hun China Glaze assortiment is gigantisch en de prijzen zijn ook nog leuk zo rond de €5,95.

Liefs,
Wendy




1 opmerking:

  1. Wauw, deze kleur is echt perfectie! Echt prachtig! Ik geloof dat ik verkocht ben en dat deze op mijn wishlist moet.. Absolutely gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.