Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

donderdag 17 januari 2013

Sunny Side

Zo na een paar dagen sneeuw ben ik het wel beu. Eigenlijk al wel bij het eerste sneeuw vlokje ;-). Dus dacht ik laat ik eens lekker het zonnetje op mijn nagels lakken en hopelijk krijg ik zo toch een beetje het zomer gevoel.




Een poos geleden had Catrice een kleurige LE met een vleugje Cuba. De naam Cucuba is dan ook niet heel ver gezocht. De kleurtjes die deze LE had werd je best vrolijk van. Een mint groen, coralrood/roze, fleurig geel en een neutraal kleurtje was de complete collectie. Vandaag voor jullie Sunny Side of te wel het fleurige geel.

De flesjes van deze LE zijn gelijk aan de gewone lakjes. Maar toch had deze een andere dop. De dop was bruin in plaats van zwart en op de dop stond Cucuba. Ook op de stikker van de dop stond de naam van het lakje.


Op he flesje staat dat je Sunny Side 2x moet aanbrengen. Oftewel 2 dunne laagjes maakt de lak mooi dekkend. Zo gezegd, zo gedaan en inderdaad het gaf de mooie gele lak met prachtige gouden shimmers en perfecte dekking.


De lak droogde best vlot en kon vervolgens dus ook snel weer verder met de dingen waar ik mee bezig was.


Deze Limited Edition is niet meer te koop maar wie weet heb je geluk als je in de opruimbakjes bij de Kruidvat kijkt. Ook ik heb daar dit lakje vandaan en kostte daarom maar €1,00.

Liefs,
Wendy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.