Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

woensdag 16 januari 2013

Golden Rose, Blue

Golden Rose is een prachtig merk met mooie lakjes. Je hebt hier er al 2 eerder voorbij zien komen en vandaag de 3e van de 5 die ik in bezit ben. Een leuk souvenirtje van mijn moeder uit Turkije. Na roze en turquoise vandaag een mooie diep blauwe van Golden Rose.




Deze prachtige blauwe lak heeft een tal aan kleine shimmers in zich waardoor de kleur een nog mooier effect krijgt. De kleur blauw is hiermee dan ook echt blauw. Persoonlijk vind ik Golden Rose wel een fijn merk. Het nadeel bij dit lakje was dat het erg lang duurde voordat hij droog was.

Ook vond ik bij deze blauwe lak de kwast tegenvallen. Hij was niet zo soepel als bij de andere 2 en neigde zelfs naar best wel stug. Hierdoor werd het lakken met de dunne substantie niet heel gemakkelijk. 


Deze lak kreeg ik dekkend in 1 laagje. Hij lakte wel wat lastig, wat ik hier boven al zei maar ondanks dat kreeg ik prima mooi gelakte nagels.


Golden Rose is in verschillende landen te koop en via verschillende webwinkels. Wat deze lak precies heeft gekost kan ik je niet vertellen aangezien ik ze kado kreeg.

Liefs,
Wendy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.