Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

vrijdag 11 januari 2013

Summer with Manhattan

Afgelopen zomer kocht ik een aantal lakken in Duistland bij de DM drogist. 1 van die merken was Manhattan. Manhattan was ooit te koop in Nederland maar helaas hebben ze besloten dit merk niet meer in de Nederlandse schappen te verkopen. Dus toen ik bij de DM stond heb ik wat vrolijke zomerse kleurtjes uitgekozen.



Deze mint groene lak van Manhattan doet mij heel erg zomers aan. Ik word zelfs een beetje vrolijk van deze lak. Manhattan heeft een wat bredere kwast dan een normaal kwastje en het flesje is niet heel groot met zijn 7 ml. 



De substantie is dik en hierdoor smeert hij niet heel erg lekker. Op het flesje staat Quick Dry maar ik vind bij deze lak erg nadelig dat hij snel droogt. Het lijkt alsof de lak al aan het kwastje droogt tijdens het lakken. Gelukkig vloeien de strepen tijdens het drogen wel weg en zie je ze niet meer als de lak droog is. Deze Manhattan met nummer 81C is met 2 laagjes dekkend en droogt hij dus erg vlot.


Ik kocht deze lak zoals je al kon lezen bij DM Drogist in Duitsland. De prijzen van deze lakjes zijn erg laag. De precieze prijzen weet ik zo niet meer.

Liefs,
Wendy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.