Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

donderdag 10 januari 2013

Essence nieuws!

Het voorjaar is weer inzicht al denk ik dat we nog een heftige maand februari krijgen met sneeuw. Maar goed Essence vind het tijd om het assortiment weer te gaan veranderen. Dus tijd voor de 50% korting in de schappen.




Ik hou van kortingen en nagellak dus als er dan een assortiment wissel is probeer ik er altijd zo snel mogelijk bij te zijn zodat je nog de keus hebt van wat afgeprijsd is. Vandaag was ik bij het Kruidvat en een aantal speciale lakjes waren al op maar de colour & go lakken waren er nog genoeg! Dus de lakken die 50% waren heb ik in mijn mandje gelegd en zo heb ik alle korting lakjes kunnen scoren.

Het zijn allemaal lichte basis, nude, pastel kleuren die eruit gaan. Ook 2 Nude Glam lakken worden uit het assortiment gehaald en mijn favoriete base coat; Nail Art Protecting Bas Coat. De laatst genoemde heb ik dus even flink in geslagen! 


De normale lakken die uit het assortiment gaan zijn:



Van links naar rechts
- 06 Cookies & Cream
- 01 Hazelnute Cream Pie
- 127 I Love Bad Boys
- 131 Ballerina's Charm
- 123 1000 Miles Away
- 136 Love's Recipe
- 119 Boho Chic
- 135 I'm Bluetiful
Ook gaat - 120 Cookie Love - uit het assortiment. Deze heb ik via de blogsale van BudgetandBeauty gekocht.

Mocht er meer informatie zijn/komen over wat de veranderingen zijn of welke producten gaan verdwijnen laat ik jullie dit natuurlijk weten.

Liefs,
Wendy

2 opmerkingen:

  1. Hier zag ik ook nog andere nummers voor 50% of het staat hier weer verkeerd in schap?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmm apart :) Bij de 3 kruidvats waar ik geweest ben allemaal dezelfde :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.