Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

vrijdag 4 januari 2013

PUPA Holo Groen

PUPA... Het mooie Italiaanse merk met prachtige holografische lakjes. Ik ben in 2012 echt fan geworden van dit merk. De kleuren zijn mooi en intens en het was een ware ontdekking voor mij. De holografische lakjes nog meer. Ondertussen heb ik er 6 in mijn stash en stuk voor stuk zijn ze prachtig!




Toen Pretty Polish een poosje geleden een actie had met 3 voor de prijs van 2 heb ik nog 3 holografische lakjes uitgezocht. 1 van deze kleuren was deze licht groene. Ik was er benieuwd naar want wat moest ik verwachten van een groene holo lak. 

Het fijne aan PUPA is de dop. Deze hebben de vorm van een ei en liggen daardoor erg prettig in de hand. Hij is wel klein maar dit maakt door de vorm niet heel erg uit. Het kwastje is heel smal maar lakt enorm fijn. De substantie is wat dun maar door het smalle kwastje is het gewoon erg goed te doen.


De holografische lakjes van PUPA dekken allemaal in 1 laagje. Erg prettig en dus ook handig om mee te stempelen. Wat ik persoonlijk ook erg mooi vind is dat de lakjes mat opdrogen. Hierdoor krijg je een speels effect door de lineaire regenboogjes. 


De lakjes drogen ook nog eens super vlug dus ook hier is niets op aan te merken. PUPA is te koop bij Pretty Polish en kosten €6,35 per stuk

Liefs,
Wendy

3 opmerkingen:

  1. Prachtig! Ik heb ook drie Pupa holo's, maar zou er nog zoveel meer willen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kleurtje! ben zelf ook erg fan van pupa geworden:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi! Heb zelf de blauwe versie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.