Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

zaterdag 5 januari 2013

China Glaze meets Disney

Misschien zullen sommige het van jullie wel weten maar voor de overige bezoekers, ja ik ben een enorme Disney fan. Mijn meest favoriete figuurtje is Tinkerbell. En verder alles erom heen vind ik mooi en erg tof. In ieder verhaal zit en hele duidelijke boodschap en hierdoor word zo'n sprookje nog mooier. 




Vanwaar een verhaaltje over Disney? Komend weekend ben ik daar een weekend om even mijn hoofd leeg te maken en heerlijk te genieten. Het laatste weekend dat daar alles in Kerstsfeer is dus een leuke bijkomstigheid.

Ik heb speciaal voor dit weekend een leuke nail art gemaakt met Minnie Mouse. 


Ik gebruikte hiervoor:
Red Satin - Holiday Joy - China Glaze
Whirled Away - Cirque du Soleil Worlds Away - China Glaze 
Stempel plate - Mickey Mouse
Rhinestones


Als basis lakte ik mijn nagels met de Red Satin van China Glaze. Deze lak is mooi Minnie rood. Omdat normaal Minnie witte stippen op haar jurk heeft vond ik het een leuk idee om Whirled Away van China Glaze te gebruiken. Deze lak is immers wel erg lastig in gebruik. De transparante lak is dik en de glitters moet je echt op een plek leggen want met het lakken blijven ze niet liggen.

En op mijn accentnagel ben ik Minnie gaan stempelen en in haar strik bracht ik een steentje aan. 

Lekker simpel en leuk voor een paar dagen! 





Red Satin en Whirled Away zijn beide te koop bij Pretty Polish en Enchantra. De prijzen variëren van €3,50 tot €5,95 

Let wel! Op dit moment zijn bij Pretty Polish en Enchantra de SALES begonnen en hebben dus ook diverse China Glaze lakken er tussen staan. Zeker een kijkje waard!

Liefs,
Wendy

3 opmerkingen:

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.