Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

zaterdag 26 januari 2013

Mrs. Brightsight

Mrs. Brightsight is een lakje uit de Catrice Limited Edition, NEONaturals. Ik had in eerste instantie 1 lakje meegenomen maar toen ik vorige week bij het Kruidvat binnen liep en zag dat de lakjes voor €1,00 te koop waren heb ik er nog een paar meegenomen. Voor die prijs vond ik ze wel mooi. 




Mrs. Brightsight is een mooi roze lakje zonder iets van een glitter of shimmer erin. Gewoon lekker creamy. Toch vond ik de lak niet zo NEON als dat ze voor moeten stellen. Ik had meer knal verwacht dan dat het was maar goed hij is wel erg mooi.

Deze Limited Edition bestond uit NEON (al noem ik het liever felle) kleuren en Nude kleuren. 6 felle en 6 nude kleuren. De lakken zaten in de bekende flesjes van Catrice en bevatten ook allemaal dezelfde brede kwast. Net zoals de standaard collectie Catrice. Niets op aan te merken en gewoon stijlvol.



Wel moet ik toegeven dat de substantie me in het begin deed denken aan een echte neon lak. Dun en vloeibaar en niet goed dekkend. Al ging dat bij het 2e laagje compleet weg en dekte hij heel mooi. En net als alle andere neon lakjes kreeg het een heel soft mat laagje nadat hij snel droog was.



Mocht je nog interesse hebben in de lakjes van deze Limited Edition dan kan je eens kijken in je actie bakken bij het Kruidvat of Trekpleister. Hier kun je zo nu en dan nog eens geluk mee hebben. Ik vond deze lak in zo'n bak en betaalde er €1,00 voor.

Liefs,
Wendy

1 opmerking:

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.