Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

maandag 28 januari 2013

Gorgeous Bling Bling

De laatste week van Januari staat op zich wachten en dus snel nog even een Essence lakje die het assortiment gaat verlaten... Wat mij opviel aan de lakjes die het assortiment gaan verlaten is dat het vrijwel allemaal bruin tinten zijn. Helemaal niet zo mijn ding maar nu ze 50% van de prijs waren heb ik ze toch maar gekocht.




Gorgeous Bling Bling is een aparte kleur bruin eerder koper kleurig denk ik. Maar door de prachtige gouden flakies die erin zitten heeft hij wel weer iets speciaals denk ik zo. De flesjes van Essence zijn sinds de vernieuwing in September mooi gevormd. Mooi rond en net een tikkeltje groter. Prima verbetering al zeg ik het zelf.

De kwastjes zijn ook breder en platter geworden. Ik moest hier heel erg aan wennen. Ik het begin vond ik dat brede maar niets. Maar als je er eenmaal mee om kunt gaan is het toch wel een verbetering. Al moet ik zelf wel zeggen dat ik ze van Essence fijner vind dan die van Catrice


Ook deze lak van Essence is dekkend in 1 laagje. Ik vind het fijn want daardoor kan ik snel met de dagelijkse bezig heden en hoef ik niet eerst uren te wachten. Ook hebben ze een prachtige gel finish waardoor ze prachtig glanzen.


Ik ben blij dat ik hem maar voor €0,85 heb gekocht want de kleur is zo niet mijn ding. Hij is iets te oranje bruin achtig voor mij.

Mocht je hem nog wel willen dan kun je nog geluk hebben want op = op tijdens de 50% actie uitverkoop. Essence is te koop bij Kruidvat en Trekpleister.

Liefs,
Wendy

2 opmerkingen:

  1. Deze heb ik nog niet gezien bij essence (kijk vast met mijn neus haha) maar mooi is hij zeker!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.