Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

dinsdag 29 januari 2013

Blue Moon

Een blauwe maan... Wat ik me daar bij moet voorstellen geen idee.. Models Own heeft er een eigen interpretatie aan gegeven en zo kreeg ik een idee over wat ik me bij een blauwe maan moet voorstellen... Een prachtige blauwe gloed met glinsterende sterren.



Models Own is een mooi Engels merk met prachtige lakjes. Ik heb er al een aantal en vind ze super fijn. Ze lakken fijn en dekken prachtig. Blue Moon is toch wel een apart lakje. Hij is metallic in het kwadraat. De fijne glitters die erin zitten maken het er niet minder mooi op.

De kwast van Models Own is een ronde dunne kwast die erg soepel lakken. Met een inhoud van 14ml is het flesje ook nog eens prachtig strak vormgegeven. Ik vind het gewoon super fijne en mooie lakjes.


Op het flesje staat dat je het lakje goed moet schudden. Ik rol de lak liever tussen mijn handen dan schudden. Door schudden ontstaan er luchtbellen in de lak. 

Met 1 laagje is dit lakje geweldig dekkend en niets op aan te merken. Net als de andere Models Own lakken die ik heb drogen ze snel.


Ik kocht deze Models Own lak bij Pretty Polish in de opruiming. Normaal kosten de lakken van Models Own €7,50 ik betaalde voor deze €4,95.

Liefs,
Wendy

1 opmerking:

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.