Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

dinsdag 15 januari 2013

Berry And Bright

Ondanks dat de feestdagen voorbij zijn begint de winter nu pas. Buiten is het koud en heel het land is in de ban van de sneeuw die vallen gaat. De 1 vind het geweldig de ander verafschuwd het. Voor de feestdagen had Enchantra leuke actie met alle lakjes uit de feestdagen collectie en ik bestelde hier de lakjes uit de Winter Affair Collectie van Color Club. Vandaag 1 van die lakjes Berry and Bright.


Een aantal van jullie zullen zich afvragen of ik ziek ben geworden... Dit is ondertussen al het 4e rode lakje wat ik heb. En dat terwijl het echt niet mijn kleur is. Maar ondanks dat moet ik toch toegeven dat dit een lakje is waar ik toch een soort van verliefd op ben geworden.

Het is namelijk een mooie diep rode lak met heel veel rode glitters erin. Color Club heeft best grote flesjes en zijn gevuld met 15ml. De kwast is niet speciaal en gewoon een mooie ronde kwast die soepel lakt.


Ook buiten de feestdagen is dit een prima draagbaar lakje. Hij dekt in 1 laagje en droogt super snel. Het is dus en makkelijk lakje om snel voor vertrek nog even op te doen. 


Ik kocht dit lakje bij Enchantra voor €2,72. Helaas is dit lakje niet meer te koop. Mocht het nog terug komen op voorraad kost dit lakje €3,95.

Liefs,
Wendy

1 opmerking:

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.