Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

woensdag 9 januari 2013

Even wat anders...



Soms heb je van die dagen dat je compleet inspiratieloos bent. Althans ik heb ze wel. En hoe kom je dan toch op een leuk ideeën voor je nagels. Nou dan ga je het internet afzoeken. En zo kwam ik bij de volgende site.


Beautylish



Wat is er zo leuk aan deze website. Nou het staat vol met beauty stuff. Er is een winkel maar staat ook bom vol met leuke video's en foto's van prachtige nagels en al dan meer op gebied van make up.

Ik heb veel inspiratie aan deze website en kijk er graag. Kennen jullie hem al? Nee? Dan kijk maar eens tussen al die leuke filmpjes!


Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden en waar jullie kijken als je inspiratie even een beetje weg is.

Liefs,
Wendy

3 opmerkingen:

  1. Oehhhhh, nou niet weer op het winkelwagentje klikken! Potjandozie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke site, jammer dat ik eerst doodgwknuppeld word met downloads en aanmeldpagina's.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is inderdaad erg jammer. Ik heb dat zelf eigenlijk nooit gehad... :)

      Verwijderen

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.