Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

donderdag 24 januari 2013

Depend Holografisch

Even weer wat anders... Een merk wat niet bekend is maar toch erg goede lakjes heeft. Voornamelijk te koop in het buitenland. Dat is denk ik toch wel iets wat ik juist tof vind. Als ik in het buitenland ben zoek ik ook altijd iets op zodat ik wat lakjes kan uitzoeken. Zo ooit ook in Zweden waar ik Depend tegen kwam.


Op een dag verveelde ik me en ging op zoek naar website die Flormar verkochten en tot mijn verbazig had deze zelfde site ook nog eens Depend lakjes... En wat nog mooier was Depend had nu ook Holografische lakjes en gooide er al gauw een stel in mijn digitale winkelmandje.

De flesjes van Depend zijn erg klein maar ik vind ze wel wat hebben. Vierkante flesjes met zilveren doppen en op de flesjes staat en mooie duidelijke opdruk in het zilver. Toen ik de flesjes thuis kreeg vanuit Bulgarije (of waar dan ook ergens uit Oost-Europa) vielen de holografische lakjes me een klein beetje tegen. In het flesje leek het helemaal niet holografisch. 

Deze prachtige paars/lila kleur leek in het begin op een simpele lila lak met zilveren glitters. Toen ik begon te lakken met de brede ronde kwast leek het in eens totaal anders.


De lak dekte in het begin totaal niet. Beetje jammer dat hij zo doorzichtig was maar de glitters kwamen tenminste al wel meer tot hun recht. Bij het 2e laagje was de lak dekkend en de holografische glittertjes ook echt holografisch!


Zoals je ziet is het een echt zacht paars kleurtje! Perfect bij de voorjaar trend van de pastel kleuren. De lak was ook nog eens redelijk vlot droog. Daar was dus niets op aan te merken.

Ik kocht de Depend lakjes bij BeautyCosmetic en voor dit lakje betaalde ik €2,64. Prima prijsje voor zo'n leuk lakje!

Liefs,
Wendy

3 opmerkingen:

  1. Ja je kunt hier gerust bestellen... Na ongeveer twee a drie weken heb je het binnen! Ik duik de site ook weer ff op! Want word hier wel hebberig van...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat leuk! Heel mooi kleurtje, love it! Ga zeker eens kijken op de website!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.