Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

woensdag 23 januari 2013

Platinum Card

Vandaag toch weer eens een NYC lakje. Ja, de vaste bezoekers die weten dat het niet mijn favoriete merk is maar zo nu en dan loop ik er toch even langs om het net wat beter te bekijken en heel soms kom ik dan toch wat tegen zo ook deze prachtige zilveren Platinum Card.




Deze prachtige zilveren lak bestaat uit veel shimmers en microglitters en daarom maakt het weer een net wat andere zilveren lak dan de andere die ik in mijn stash heb. 

De lakken van NYC hebben een platte dunne kwast die erg soepel is. Maar ondanks dat het een fijne kwast is lakt de lak niet heel erg fijn. Hij streept en neemt soms weer wat lak mee waardoor je vlekken krijgt in het lakken. 


Ik ben toch door gegaan met lakken en heb hem in 2 laagjes dekkend gekregen. Na het 2e laagje waren de vlekken weg maar de strepen bleven wel redelijk zichtbaar. 


Wat wel en leuk voordeel is van dit soort metallic lakken en zo ook bij deze, ze drogen lekker vlotjes. En zo kan je snel weer verder met je dagelijkse bezigheden.

NYC is te koop bij Kruidvat en de lakjes kosten €2,29 per stuk.

Liefs,
Wendy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.