Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

zondag 23 december 2012

Nail Pearls

Overal waar je kijkt zie je ze wel. Bijna ieder merk heeft ze ondertussen wel. Zo kreeg ik ze van Sinterklaas en probeerde ik ze voor jullie uit. De Nail Pearls van Claire's. 


Claire's heeft veel toffe spullen zo ook make up en nagelspullen. Ik had ze al vaker gezien en vast gehouden en ik denk dat Sinterklaas dat uit eindelijk ook gezien heeft. Want op pakjes avond kreeg ik een leuk doosje met een mooi flesje en een klein trechtertje. 

Het flesje zit vol met kleine pareltjes (ook wel Billions genoemd). In dit flesje zaten ook nog 2 kleuren roze licht en donker. Ik werd nieuwschierig.


Ik had mijn nagels met een mooie simpele basis lak gelakt en over 1 nagel deze parels gestrooid. Je houdt er een bakje onder zodat de overige pareltjes eraf vallen en als je nagels klaar zijn kun je ze via de trechter terug in het flesje krijgen. Erg handig en zo is er bijna geen verlies.


Ik heb het nog wel afgelakt met topcoat en op mijn nagels werd de kleur roze net wat anders dan in het flesje. Ik vind het een leuk effect en was erg verrast. Het blijft goed zitten en doordat je de parels weer terug in het flesje kan krijgen heb je bijna geen verlies.

Wat dit setje precies kost kan ik je niet vertellen want ik kreeg het kado. Maar het zal niet enorm duur zijn.

Liefs,
Wendy

3 opmerkingen:

  1. Het ziet er super leuk uit! Lekker vrolijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Om op te vreten! Vind die Caviar nails best gaaf en dus gaan deze bij mij ook op 1 nagel tijdens de kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk setje! Heb laatst bolletjes via ebay bestelt moet er nog even mee spelen haha

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.