Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

vrijdag 7 december 2012

L.O.L


Over de vernieuwde Essence kan ik niet heel veel meer vertellen. Dit staat al sinds September in de winkels en iedereen heeft het ondertussen al gezien dat de flesjes groter en mooier zijn. Uit het vernieuwde assortiment heb ik ook nog niet extreem veel lakjes. Ik kijk er iedere x wel maar ik heb het idee dat de lakjes niet meer echt speciaal zijn. Af en toe springt er wel een kleurtje uit zo ook L.O.L.


L.O.L. is een mooie limoengroene kleur die echt opvalt. Het flesje heeft mooie rondingen en bevat 8ml. De kwast is breed en soepel. Doordat hij wat soepeler is lakt hij wel prettig maar ik ben meer fan van de smalle kwasten.


De lak is dekkend in 2 laagjes en droogt enorm snel. Door de gel finish geeft het een prachtige glas als hij droog is.


Ik vind het een mooie felle kleur die zeker niet misstaat. 

De Essence Colour & Go lakken zijn verkrijgbaar bij Kruidvat en Trekpleister en kosten €1,69.
Hiermee heb je prachtige lakken voor relatief weinig geld.

Liefs,
Wendy

4 opmerkingen:

  1. Ohhh lekker knallen met die nagels hihi. Ik heb ze heel braaf en kerstig donkergroen, kom jij aan met bijna neon, geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Juist nu vind ik het leuk om dit soort kleurtjes op te doen. En gekke kleuren te gebruiken ;)

      Verwijderen

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.