Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

zaterdag 8 december 2012

Temptation Carnation

Ja, vandaag weer een super mooi lakje van China Glaze. Ik weet niet hoe het kan mar bij dit merk zijn er echt maar weinig lakken waarvan ik denk... Nee dit gaat het niet worden. Vandaag een prachtige soft kleur voor op je nagels. Want nee het hoeft niet altijd te knallen.




Deze prachtige Temptation Carnation is een rozige kleur met en oranje ondertoon. Dit is een super mooie combinatie. En geeft een sjieke uitstraling. Door de shimmers die erin zitten komt deze uitstraling nog meer naar voren. Ja, ik vind hem mooi.


De lak is niet enorm dekkend maar met 3 laagjes kreeg ik hem toch wel dekkend op een mooie manier. En zo kregen mijn nagels een prachtige parelmoer glans. 


Zoals je ziet is hij nog niet compleet dekkend maar ik vind het bij deze lak niet storend dat je nog een klein beetje mijn witte nagelrandjes ziet. De droogtijd van deze lak was redelijk. Niet zo snel maar ook niet zo langzaam dat het een eeuw duurde. Gewoon redelijk.

Deze lak kocht ik bij Beauty Company en ik betaalde er €5,95 voor. 

Liefs,
Wendy

2 opmerkingen:

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.