Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

zondag 16 december 2012

Chocolate!

Chocolade... De kick van (bijna) iedere vrouw. Nadat ik al wat lakjes van NYX had en deze zag wou ik hem graag hebben alleen al om de naam. Een matte bruine lak kan ten alle tijden erg mooi zijn en eigenlijk had ik helemaal geen donkere bruine lakjes. Dus vond ik het wel eens tijd worden. 



NYX heeft prachtige matte lakjes. En sommige mensen zijn voor en sommige mensen vinden het helemaal niets. Ik behoor tot de eerste groep denk ik. Want als ik zo'n lakje op doe vind ik het altijd wel een mooie verschijning op mijn nagels. Zo'n soft matte 'gloed' over mijn nagels doet me denken aan een hoog aaibaarheid gehalte.

NYX Matte - Chocolate heeft een smalle kwast en de flesjes zijn rond en hebben een matte dop. De inhoud van een flesje is 10ml en is dus praktisch gelijk aan die van Catrice. Zo ook de vorm van deze flesjes.


De naam van de lak zegt het al en de lak droogt dus mooi mat op. Deze Chocolate is een mooie donkere bruine kleur die erg goed geschikt is onder een nail art. Zie mijn Sinterklaas nagels en de Easy Sunday Nail Art. Wat de lak nog beter geschikt maakt is dat hij dekkend is in 1 laagje. 


Ondanks dat het een prachtige lak is vond ik toch nog een klein na deeltje aan. Hij droogt niet heel snel. Dus ik gebruikte bij het laten drogen mijn Spritz Dry Spray van Orly.

De matte lakken van NYX zijn te koop bij Pretty Polish. Ze zijn in de aanbieding en kosten nog maar €2,95 erg fijn voor zulke mooie lakken.

Liefs,
Wendy

2 opmerkingen:

  1. wauw prachtige kleur! vooral het effect vind ik mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de kleur erg mooi, maar ben toch meer fan van glanzend bruin haha :')

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.