Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

zaterdag 15 december 2012

England Nail Art

Aangezien ik vandaag een heerlijke dag aan het shoppen ben in Engeland heb ik voor deze dag een speciale nailart gemaakt. De kerstsfeer is nu op en top in Londen en de sneeuwvlokjes dwarrelen daar ook naar beneden dus een heerlijke Engelse kerst nailart.



Wat gebruikte ik:
- P2 - color victim - Blue's Brothers
- NYC - Pier 17
- Flormar - 431
- PUPA - holographic - Denim Blue
- MAX stripers wit en rood

Voor ik begon met de precieze nail art heb ik mijn nagels gelakt met de PUPA Holographic. Hierover ben ik gaan sponzen zodat ik een mooi blauw gradiënt effect op mijn nagels kreeg.


Hierop ben ik los gegaan met mijn witte striper. Door een wit laagje sneeuw en sneeuwvlokjes te maken en de witte strepen uit de Engelse vlag. Vervolgens heb ik de vlag afgemaakt met de rode striper en klaar is de nail art!


Simpel maar doel treffend. Ik ben er blij mee en vond hem erg goed gelukt! Fijne dag allemaal en mochten er nog lakjes zijn gekocht in Londen dan komt er met veel plezier een shoplog.

Liefs,
Wendy

p.s. hoe zouden jullie het vinden als ik dit soort dingen ging filmen.

3 opmerkingen:

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.