Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

vrijdag 2 november 2012

Welcome to Manhattan

Manhattan is een merk wat ik al ken vanaf dat ik klein meisje was die voor het eerst oogschaduw ging kopen. Het was niet duur en de kleuren waren na mijn idee prachtig. Toen ik bij de DM Drogist in Duitsland kwam viel mijn oog meteen op dit schap. Het bestaat dus nog steeds. En daarom koos ik op dat moment 2 lakjes uit om mee te nemen. 




Deze mooie paarse of oud roze het is maar net hoe je er tegen aan kijkt. Het flesje zelf ziet er niet heel groot uit. Bevat 7ml dus eigenlijk niets mis mee. Op de voorkant van het flesje staat: 
Quick dry in 60 seconde... Nou dat wil ik gewoon eerst zien en dan geloof ik het pas. 

De steel van de kwast is maar heel klein de dop daar in tegen weer wat langer al vond ik deze niet heel erg fijn vast houden. De kwast zelf is net wat breder dan normaal maar lakt wel erg fijn. De substantie is wel wat dikker dan dat ik gewend ben maar in combinatie met de kwast wel redelijk te doen.



Door de stroperige substantie was de lak wel dekkend in 1 laagje en wat mij echt opviel is dat hij inderdaad erg snel droogt. Of het in 60 seconde helemaal is uitgehard, nee. Maar hij is wel plak droog in die 60 seconde. Dus ik begin het toch aardig te geloven. 


De glans van de lak was ook super. Ik vond hem erg mooi en bleef goed zitten zonder chips of tipwear. Ja, mijn favoriet van vroeger was nog steeds erg fijn!

Ik kocht deze lak bij de DM drogist in Duitsland en wat de preciese prijs is weet ik niet meer. Wel is het een fijn budget merk.

Liefs,
Wendy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.