Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

donderdag 1 november 2012

Magneetjes

Zoals een aantal van jullie weten of misschien allemaal wel zijn er veel verschillende magneet lakken. Essence, China Glaze, PUPA, Color Club en ga nog maar even door. Eigenlijk heb ik die alleen van Essence en ik moet zeggen dat dit niet zo bij mij past. Toen ik een tijdje terug bij de Big Bazaar was zag ik ze daar ook Magnetische nagellak staan van het merk Saffron.


Het merk Saffron kende ik eigenlijk nog niet maar ik dacht bij mezelf: 'Erger dan het magneetje dat bij Essence hoort kan het niet zijn dus we gaan het gewoon proberen.' Dus hij belande gewoon in mijn mandje.

Eenmaal aan het testen bleek deze magneet al makkelijker in gebruik. Je kan hem om je vinger top heen klemmen en hem zo goed zichtbaar boven je nagel gebruiken. Bij een magneet lak gaat het erom dat de lak nog nat is als je het magneetje erboven houdt. Dit om zo de magneet deeltjes in de lak te kunnen laten verschuiven en je zo je patroon krijgt. Ik vind het dan ook persoonlijk het makkelijkste om nagel voor nagel te werken.

Het potje is niet heel klein en de kwast is ook net wat breder. Ik vond door de wat dikkere substantie de lak niet heel erg lekker smeren. Maar eenmaal de magneet er boven zag ik wel degelijk het gewenste effect!


Was er super blij mee want ik had gewoon nog niet echt een goed werkende magneet gevonden die in het budget plaatje past.

De lak is gewoon dekkend in 1 laagje en met de magneet krijg je goed verschil in kleuren. Ik had een zwarte met gouden glitter uitgekozen maar de magneet strepen worden lichter van kleur. 



Hij droogt enorm snel en dat is fijn bij het werken met nagel voor nagel. Wat de lak precies kostte weet ik niet meer maar hij was wel erg budget!

Liefs,
Wendy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.