Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

woensdag 14 november 2012

Holografische LE

Ook KIKO heeft speciale lakken tijdens de feestdagen. Hier kwam ik per toeval achter toen ik op hun site zat te kijken. Toen wij vorige week even een kijkje gingen nemen bij CentrO en ik dus even bij KIKO naar binnen ging. Ben ik gaan zoeken naar deze Limited Edition.




Ze hadden een aantal verschillende kleuren staan en naar mate ik ze goed ging bekijken vond ik eigenlijk dat deze blauwe lak het beste en mooiste holografische effect had. Dus deze ging mee in mijn winkelmandje. 

KIKO is echt een super mooi merk en ook deze holografische lak viel totaal niet tegen. De lakjes van KIKO hebben een super fijne en soepele brede kwast. De inhoud van de flesjes zijn gemiddeld met een 11 ml. Ik zeg niets mis mee.


Nog meer positiefs? Dat kan! 
Deze holografische lak #401 dekte in 1 laagje. Helaas hebben de lakjes van KIKO geen namen maar nummers... Ik vind dit persoonlijk echt heel erg jammer. Een naam is altijd net wat spannender, vaak grappiger, leuker en makkelijker te onthouden. Maar goed, bij de fijne lakken van KIKO nemen we de nummers maar voor lief.


De lak droogde wel redelijk snel. Wel droogde hij iets mat op. Doordat ik een Rhinestone op mijn ringvinger wou heb ik mijn nagels afgelakt met een topcoat. Hierdoor ben je het matte effect meteen kwijt.

Deze KIKO lak #401 is te koop in de KIKO winkels en online en kost €4,90.

Liefs,
Wendy

7 opmerkingen:

  1. wauw! Prachtige kleur van Kiko en die glitters *kwijl* haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou van Kiko!! Wil dat ze het ook hier verkopen:D Vind het een heel erg fijn merk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. http://www.kikocosmetics.com/eshop/de/make-up/haende/nagellacke Hier kun je online eens kijken maar in CentrO Oberhausen zit een KIKO winkel :)

      Verwijderen

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.