Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

maandag 15 oktober 2012

Starlight Blue

Flormar... Nou ik ga het jullie niet meer uitleggen hoe ik eraan kom en wat ik van het merk zelf vind. Want dit is iedere keer het zelfde. Het is gewoon een super Spaans merk. 

Vandaag heb ik voor jullie een mooie diep blauwe kleur die mij deed denken aan de donkere lucht met alle mooie sterretjes aan de hemel. 




De lak is mooi blauw en in het blauwe zitten heel veel kleine shimmers verstopt. In het potje dacht ik dat het een beetje saaie lak zou zijn. Blauw met wat shimmers en niet meer dan dat. Nou schijn bedriegt!

De potjes zijn erg simpel en hebben een lange witte dop. Het potje bevat 13ml aan prachtige substantie. Die overigens niet dik en stroperig is maar ook niet waterig. Dus gewoon lekker smeerbaar.

De kwast is gewoon dun, recht en lang. Prima om perfect mee te lakken. Mijn nagels zijn niet zo heel breed dus dan werkt het gewoon wat lekkerder.


Bij het eerste laagje had ik nog niet echt het wauw gevoel maar toen ik bezig ging aan het tweede laagje kreeg ik dit gevoel wel. Ik was stom verbaasd dat ie zo mooi zou zijn. Hij droogde erg snel en ook dat vind ik een groot voordeel!


Wat deze lakjes kosten weet ik niet precies maar het is zo rond de €2,00 dus een heerlijk prima budget merk! Te koop in o.a. SpanjeOmdat de lakjes geen naam hebben maar nummers heb ik deze lak omgedoopt tot Starlight Blue omdat hij me deed denken aan de sterrenhemel!

Liefs,
Wendy

2 opmerkingen:

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.