Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

dinsdag 2 oktober 2012

Feestje?

Afgelopen zaterdag hadden we een personeelsfeestje bij Heineken. Dit zijn altijd erg goede feestjes en dit keer hadden ze als thema Glitter en Glamour. Na lang nagedacht te hebben wist ik wat ik met dit thema kon doen. Mijn nagels in de style van Heineken maken. En omdat ik er veel complimentjes over heb gekregen en iedereen al snel zag dat het Heineken nagels waren wil ik deze met jullie delen.



Om te beginnen wil ik de nailart stap voor stap uitleggen. En daarna zal ik nog wat foto's posten van het feestje zelf. Inc foto's van mezelf. 

Het idee was om biertjes op mijn nagels te maken en een Heineken logo. Dus het begon met het uitzoeken van de kleuren. Uiteindelijk gebruikte ik:


- Virgin Forest uit de Coolibri Collectie van Catrice
- Twist of Lemon uit de Coolibri Collectie van Catrice
- Gold Rush van Essence
- White van La Femme
- Rode striper Fogan
- Gouden striper Fogan
- Dottingtool
- Striper penseel

1. Ik had mijn basis kleuren uitgezocht dus daar heb ik mijn nagels eerst mee gelakt. Onder Virgin Forest heb ik 2 laagjes basecoat aangebracht. Waarom? Dat kun je terug lezen in mijn review.



2. Vervolgens ben ik met de witte lak schuimkragen gaan maken op de gele nagels. Dit is niet heel nauwkeurig aangezien schuim ook nooit het zelfde is.



3. Omdat ik me bedacht dat bier een soort van bubbels heeft vond ik dat ik nog niet klaar was en had ik het idee om er verschillende stippen op te maken zodat het lijkt dat het bier bruist. Dit heb ik gedaan met Gold Rush van Essence en de gouden striper van Fogan met behulp van een Dottingtool.



4. Zo het gemakkelijkster gedeelte is klaar. Nu komt het moeilijkste de Heineken ster. Ik heb eerst wat logo's goed zitten te bekijken en kwam tot de conclusie dat de rode ster een witte rand heeft. Door dit goed aan te pakken ben ik eerst met het striper penseel een rode ondergrond gaan maken in de vorm van een ster. Helaas is dit totaal niet mijn sterkste punt!



5. Nu ga ik met mijn rode striper aan de slag. Want het moet natuurlijk een mooie rode ster worden. 


6. Alles goed laten drogen en aflakken met een topcoat en je bent klaar. En ons feestje kon beginnen!


Op de uitnodiging stonden de artiesten die zouden komen Roel van Velzen was er 1 van maar die was helaas ziek. Persoonlijk vond ik het erg jammer want van zijn vervanger ben ik niet echt 'fan'. Maar Xander de Buisonje deed het leuk. 

Persoonlijk vond ik de tijd die gevuld werd door DJ Paul Elstak het leukste. Alle oude jeugd sentimenten kwamen voorbij... Rainbow high in the sky, Promised Land, Luv u more, Life is like a dance en nog veel meer van dit soort nummers. Het was me een feestje wel! Een waarschuwing vooraf... De foto's zijn niet geweldig. Want met een telefoon, in warme ruimtes, met veel drank op foto's maken werkt niet heel goed hihi.

Xander kwam het podium af en vroeg of ik een foto wou

Optreden Xander 

 We konden even naar de zijkant voor een foto. Wat een toffe vent is DJ Paul Elstak!

Hij draaide lekker zijn platen weg. En ja ze hadden bier! 

Tussen de artiesten door was er ook een DJ.

Liefs,
Wendy

3 opmerkingen:

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.