Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

woensdag 5 september 2012

Glorious Aquarius

Eergister hebben jullie al de review kunnen zien van  Let's Get Lost. Toen ik bezig was bedacht ik me dat ik in mijn stash nog een mooie glitter topper van Essence had. Toen ik deze pakte dacht ik, ja die is perfect en de kleur blauw matcht goed!




De nail art special effect toppers van Essence hebben een dunne kwast en bevatten 8ml. Deze potjes zijn heel anders dan de Colour & Go lakken van Essence. 

Deze lak Glorious Aquarius bevat verschillende glitters. Blauwe en gouden, mini, kleine en normale glitters. Hierdoor krijg je diepte in de lak op het moment van aanbrengen. 

Ik heb 1 laagje aangebracht over Let's Get Lost. Ik vond dit effect echt super tof en liet het bij het ene laagje.



Deze Special Effect topper van Essence zijn te koop bij Kruidvat en Trekpleister en kosten €1,89 per stuk. Er zijn nu 9 verschillende.

Liefs,
Wendy

Vergeten jullie de kortingsactie van papapa.nl niet met code PinkyNails

1 opmerking:

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.