Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

vrijdag 31 augustus 2012

Wat kocht ik...

We zijn ondertussen al een maand verder en ondanks dat ik dit echt een 'in my face' artikel vind. Wil ik toch graag met jullie delen wat de aankopen waren in de maand Juli. Waarom een maand later nog over de aankopen van Juli? Nou ach het is weer eens wat anders. Het was best veel maar met veel leuke aanbiedingen valt het ook wel weer mee...



Wat een collectie zo bij elkaar zeg! Toch even schrikken als ze zo mooi bij elkaar staan, maar goed...


Bij Kruidvat hadden ze in Juli een actie. 2 Essence lakjes voor €2,00 en 2 Catrice lakjes voor €4,00. Hier kon ik niet zomaar voorbij lopen dus heb ik een aantal lakjes ingeslagen. Omdat er ook van beide merken een collectie switch aan kwam, waren er ook nog diverse lakjes afgeprijsd en te koop voor 50%.






In de outlet van Enchantra stonden erg veel leuke China Glaze lakjes. Dus hier heb ik ook regelmatig rond gesnuffeld. Dit heeft me ook erg leuke aanwinsten opgeleverd.




Dan hebben we nog de leuke webshop van Pretty Polish die regelmatig op twitter erg leuke kortingsacties heeft. Hier heb ik dan ook van kunnen profiteren. Maar ondanks dat heb ik ook gewoon wat mooie lakken daar gekocht want ze hebben daar echt juweeltjes! Als je de webwinkel niet kent zou ik er zeker eens een kijkje nemen!





Wel grappig dat dit steeds 3 lakjes zijn van hetzelfde merk.

Maar we zijn er nog niet. Deze lijst word nog wat langer! Want ik ontdekte de webshop van Fogan. Niet duur en opzich prima kwaliteit. Dus hier heb ik 2 lakjes en 6 stripers aangeschaft.

Zo dat waren ze weer. Ik hoop maar ben er stiekem al bang voor, (met een bezoekje aan Duitsland en nieuwe collectie van Catrice en Essence in de winkels) dat het volgende maand minder is. 

Liefs,
Wendy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.