Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

woensdag 22 augustus 2012

That's the Question!




Vandaag heb ik een vraag aan jullie. Wat zouden jullie leuk vinden om te zien als nail-art. Niet iets wat iedereen heeft en toch een speciaal iets. Aangezien ik best handig ben met nagellak en stripers vroeg ik me af wat is leuk om als nail art te maken en hier neer te zetten. 

Ik roep dus jullie hulp in door middel van deze blog.
Mijn vraag aan jullie is. Wat is een nailart die jullie graag door mij gemaakt willen zien? Op mijn website kun je een aardig stukje werk van mij zien. En persoonlijk vind ik dat ik best goed ben in de tekeningetjes op een nagel.

Dus opzich kan er best veel! 

Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden en dan ga ik eens kijken of ik daar iets mee kan en het kan uitwerken. 

Ik wil jullie alvast heel erg bedanken voor de medewerking.

Liefs,
Wendy

2 opmerkingen:

  1. Tjeeee.... Ik loop al de hele dag te denken. Maar ik zou het echt nog niet weten!! Ik denk nog ff verder!! Je hoort van me!!

    Liefs elisa.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.