Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

donderdag 23 augustus 2012

Oooooozotic #516

Een tijd geleden schreef ik voor het eerst over de Ozotic lakken. Ook vertelde ik jullie dat ik echt verliefd ben op die lakken! De mooie fijne substantie maakt deze lakken tot iets unieks!

Vandaag schrijf ik een review over een andere Ozotic lak die wel uit de 500 serie komt en dus op = op!

Op de site van PrettyPolish stond deze lak en op dat plaatje leek hij roder dan hij werkelijk is. Ik heb dit eerst via twitter aan hun gevraagd hoe deze lak in het echt over komt. Ze vertelde me dat het een echte roze was en dat het totaal geen rode was. Dus hup op mijn wishlist! 

Toen ik wat lakken ging bestellen stond deze nog op mijn wishlist dus uit eindelijk heb ik hem er toch maar bij gedaan en wat ben ik er weer blij mee!!!


Ik vind het echt prachtige potjes en de kwast is prima, fijn en dun. Ik kan hier heel nauwkeurig mee werken waardoor het er een stuk netter uit ziet! Wat ik ook fijn vind aan de dop/kwast is dat deze een soort antislip materiaal heeft waardoor het erg fijn en prettig vast houdt.

Deze roze holografische lak heeft nummer 516 gekregen. 

Ondertussen heb ik al 4 van deze Ozotic lakjes tot mijn beschikking en ik denk dat ik oprecht mag zeggen dat het na mijn idee wel de fijnste lakjes zijn die er bestaan. Oke, de prijs is er dan ook wel naar maar goed soms moet je even over je hart strijken en jezelf een beetje verwennen.

Ik heb deze lak dekkend gekregen in 2 dunne laagjes. Hij droogde niet heel erg snel dus ik gebruik mijn dry spray. Dan gaat het gelukkig een stuk sneller! 


Deze lak behoort tot de 500 collectie. Deze collectie word niet meer gemaakt dus op=op! 
Ze zijn te koop bij PrettyPolish voor €11,00. De overige Ozotic lakken verschillen in prijs van €12,00 tot €13,99.

Liefs,
Wendy

1 opmerking:

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.