Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

vrijdag 3 augustus 2012

Trust in Fashion

Omdat ook Essence een heel nieuw assortiment krijgt heb ik nog een oud lakje gevonden bij de kruidvat. De potjes van Essence gaan helemaal veranderen en er komen ook weer nieuwe kleurtjes bij. Voor nu Trust in Fashion 54.



Het is een donker groene lak met niets extras. Dat de potjes lekker klein zijn vind ik persoonlijk wel fijn. Dus de 5ml vind ik niet storend. De kwastjes zijn prima, ik hoop ook dat ze zo blijven en dat ze niet dezelfde brede kwastjes als Catrice krijgen.




Bij deze kleur is een goede basecoat echt een vereiste mijn nagels waren zelfs met basecoat nog een beetje groen. Ik heb de lak dekkend gekregen in 2 laagjes. Hij glimt mooi en droogt snel. De kleur zelf vind ik niet mooi maar dat is smaak.


Ik heb dit lakje voor €0,50 gekocht bij de Kruidvat. 

Liefs,
Wendy

1 opmerking:

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.