Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

donderdag 2 augustus 2012

Browno Mars


Aangezien Catrice erg veel lakjes heeft heb ik er vandaag nog 1 voor jullie. Browno Mars. Persoonlijk had ik Browney leuker gevonden want zo donker als chocola is hij wel. Ik vond de lak erg bijzonder door de glitter die erin zit. Normaal ben ik helemaal niet van de bruine lakken maar toch koos ik voor deze. Hij was nu ook nog eens 50% want helaas gaat deze lak uit het assortiment. In Augustus komen er weer nieuwe lakken. Ik ben er best benieuwd naar. Maar voor nu Browno Mars.



Zoals je ziet er zijn geen verrassingen. Zelfde potje met 10ml en dezelfde brede kwast. Zo langzaam aan begin ik er aan te wennen maar tot nu toe vind ik het nog steeds niets en wil ik graag dunne kwastjes. 


Wel kun je goed zien dat er een mooie glitter/shimmer in zit. Deze lijken voor mij zilverachtig maar goudachtig zou ook heel goed kunnen. 

Ik had hem in 2 laagjes heel mooi dekkend en de lak droogt lekker vlug. Ik vind hem toch erg mooi ondanks dat ik niet eens van bruin hou! 

Ik kocht deze lak bij Kruidvat voor 50% dus voor €1,49. Hij zal nog tot half Augustus in de winkel zijn.

Liefs,
Wendy

3 opmerkingen:

  1. Ja ik heb hem ook... Geweldige kleur.
    Catrice is zowiezo mijn favoriet. Prijs en kwaliteit.
    En laat de nieuwe collectie maar komen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb hem ook. Echt zo'n tof kleurtje :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.