Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

zaterdag 4 augustus 2012

Pupa Holografisch

Een poos geleden kocht ik mijn aller eerste holo lak. Namelijk 1 van Pupa uit de Limited Editie. Ik was opslag verkocht door dat speciale regenboog effect wat er op mijn nagels kwam. Wat een geweldig iets! Na heel wat andere lakken gekocht te hebben heb ik er uit eindelijk tot nog 2 bijgekocht. Ik ben nu dus een trotse eigenaar van 3 prachtige holografische lakken! 



Bij deze 3 lakken had ik bij geen van alle bij het zien van het potje het idee dat het om holografische lakken ging. Het waren mooie kleurtjes met veel zilveren glitters erin. Zo leek het. 
Totdat ik ze gelakt had en ze begonnen te drogen. Terwijl ze droogde kwamen er steeds meer regenboogjes te voorschijn!



De potjes zijn redelijk klein en bevatten 5ml. De kwast is dun maar erg fijn en door de eiervormige dop houdt het lekker vast.


Bij alle 3 moest ik 2 dunne laagjes aanbrengen om het mooi dekkend te krijgen. Ik heb tussen deze 3 niet echt een favoriet zitten want ik vind ze alle 3 werkelijk prachtig! 


Ondanks de 'glitters' die erin zitten is deze lak erg gemakkelijk te verwijderen. Ik heb deze lak een week gedragen, toen kreeg het her en der wat lelijke hoekjes.







De foto's zijn gemaakt met en zonder flits. Zo kunnen jullie mooi de regenboogjes zien! 

Ik heb deze lakken gekocht bij PrettyPolish voor €6,25. Dit is net buiten de budget klasse voor mij maar omdat ze zo mooi zijn vond ik het wel waard. Deze lakjes zijn tijdelijk verkrijgbaar. En zullen dus niet vast in het assortiment komen. Helaas.


Liefs,
Wendy

6 opmerkingen:

  1. Niet vast in het assortiment...!? Dan zal ik snel wat flesjes Pupa holo violet in gaan slaan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind deze nagellakjes ZOOOOOO mooi! Wil ze zo supergraag halen maar vind ze al wat prijzig en dan komen de verzendkosten er ook nog bij! :(
    BTW, kan ik u ook volgen met friend connect?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb speciaal friend connect toegevoegd dus vanaf heden is dat mogelijk!

      Verwijderen

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.