Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

dinsdag 28 augustus 2012

Salsa!!!

Een poosje geleden konden jullie mijn aller eerste ervaring zien met KleanColor. Ik was enorm verrast hierdoor werd ik erg nieuwschierig naar Salsa van KleanColor. Deze lak ziet er echt zo mooi uit in het flesje. Ik word er helemaal blij van als ik naar deze lak kijk.




Deze mooie duochroom lak bestaat uit roze en goud. Echt een prachtige combinatie als je het mij vraagt. Ik heb gekozen voor de originele potjes deze bevatten 15ml. 

De kwastjes van Kleancolor zijn smal en lang hierdoor kun je er lekker mee lakken. Werkt precies en ik vind ze veel fijner dan de brede Catrice kwasten!


Deze lak was niet zo snel dekkend dan de Metallic Black maar toch in 2 laagjes een prima dekking. Deze lakken drogen wel lekker snel wat dus wel lekker is.


Helaas vind ik dat de lak op de nagels meer goud dan roze is. Maar hij is er zeker niet minder mooi om! Ik vind het nog steeds een plaatje!

Kleancolor lakken zijn bij diverse webshops verkrijgbaar. Ik kocht de mijne bij PrettyPolish voor €3,50.

2 opmerkingen:

  1. Toch een mooie lak. En als nailart zou je een gouden glitter op je nailtops kunnen maken. Lijkt me wel gaaf met goldengras.
    Heel feestelijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.