Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

woensdag 29 augustus 2012

Butterfly fly!

Soms weet je het niet helemaal en ga je gewoon beginnen. Juist nail-art. Soms zit je uren te denken... Wat ga ik nou weer maken. En soms weet je het meteen. Ik had het idee om iets met vlinders te doen... Maar wat?!



Deze vlinders vliegen over mijn nagels. En dit gebruikte ik er voor:
- 106 Free Hugs van Essence
- 002 stamp me black van Essence Nail Art
- fogan stripers zwart, wit, zilver, roze
- stamp set van Essence met vlinders in het midden. 



Ik starte met het roze lakje Free Hugs. Jullie konden een poosje geleden de review lezen van deze mooie licht fel roze lak. Opzich een mooie lakje voor een vrolijke nailart.


Aangezien ik nog nooit bij mezelf iets gestempeld had besloot ik dit maar eens te gaan doen. En ik moet zeggen het viel me totaal niet tegen. Het ging in 1x goed en het bleef allemaal mooi zitten. Ja, ik ben blij vertrast. Nadat ik de vlinder had gestempeld ben ik met de stripers wat toevoegingen gaan maken. Stipjes(bloemen) en vlieglijntjes. Een leuk eind resultaat. Zie hier!


Wat vinden jullie ervan? Stempelen jullie ook vaak of gebruik je andere manieren voor Nail-art?

Liefs,
Wendy

6 opmerkingen:

  1. Deze is supermooi!
    En stempelen is nog niet echt mogelijk... Ivm pijn schouder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. waar haal je die stempels??? :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze imageplate is van Essence. Eigenlijk geen idee of deze nog te koop is. Ze hebben nog wel stempelsetjes en imageplates. Kijk eens in het schap van Essence :D

      Verwijderen

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.