Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

maandag 27 augustus 2012

AC(id)DC

Wat een heerlijke naam weer van Catrice en de knallende kleur past er zeer goed bij! Deze lak is geen nieuwtje maar toch prachtig! 


Deze knallende lime groene lak met een hele fijne shimmer is echt een pracht plaatje om te zien. Ik had hem al een aantal keren vast gehad maar iedere keer zette ik hem terug. Nu ik met de vrijdag voordeel van de kruidvat voordeel pas ipv €2,69 €2,00 betaalde heb ik hem dit keer toch in mijn mandje gelegd.


Het potje en het kwastje zijn zoals we ze kennen. Ze bevatten 10ml en de kwast is breed. Ook hier is verder niets nieuws aan. 

Op het potje stond wel de tip dat je beter een base coat kan gebruiken. Ik denk omdat het nog al een felle kleur is dat hij anders je nagels in trekt en je een groen gele waas over houdt na het eraf halen.



Ik heb deze lak in 2 laagjes dekkend gekregen en op de droogtijd is niets aan te merken. Die is precies zoals dat ik gewend ben van Catrice.

Deze lak is te koop bij Kruidvat en Trekpleister en de normale prijs van deze lak is €2,69

Liefs,
Wendy

2 opmerkingen:

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.