Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

zaterdag 25 augustus 2012

Quick Dry

Vroeger kwam ik erg vaak bij de Etos maar vandaag de dag kom ik er amper. Waarom? Omdat ik het in vergelijking met Kruidvat en Trekpleister gewoon veel te duur vind. Een tijdje terug moest ik ergens op wachten en ik ging na jaren weer eens de Etos in. Meteen snelde ik naar de make up rekken en natuurlijk kon de nagellak niet on op gemerkt blijven. Tussen al die standaard kleurtjes viel er 1 mij heel erg op. 




Helaas hebben de Etos lakken geen naam maar een nummer. Dit is nummer 101. Ik blijf dat echt een gemis vinden. Een naam is gewoon zo leuk en orgineel. 

Deze lak komt op de foto's niet heel goed over en ik kreeg het gewoon niet beter dan de foto's die ik heb. Hiervoor al mijn excuus. 

De potjes zijn niet groot en bevatten 5ml. Ze hebben een dunne kwast die wel heel fijn lakt. 



Dit is een duo chrome glitter lak. De lak bestaat uit roze, oranje en gouden glitters. Ik dacht dat de lak totaal niet dekkend zou zijn maar in 2 laagjes was de lak compleet dekkend. Ook is de Quick dry formule een feit! De lak droogde snel en was ook snel uitgehard! Terwijl ik normaal ben van de 'eerst zien en dan geloven' moet ik toegeven dat deze echt snel droog was.


Ook is de lak ondanks alle glitters erg makkelijk te verwijderen en zat ik niet eens onder de glitters. Ik heb ze ook niet verwijdert met de zilverfolie techniek maar gewoon met een watje en remover.

Deze lak kost €2,49 en is te koop bij Etos. 

Liefs,
Wendy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.