Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

zondag 5 augustus 2012

Catrice Nieuws!

Deze maand is het tijd voor de nieuwtjes rondom diverse nagellak merken. Ook ik kan hierin niet achter blijven. Ik verheug me op veel nieuwe kleurtjes. Ik zal hier vandaag de nieuwe  collectie en de nieuwe Limited Edition van Catrice bespreken.




Zoals velen van jullie al wel zullen weten is dat er deze maand een nieuwe collectie van Catrice in de winkel zal liggen. Zo gaan er een aantal producten verdwijnen. Zo ook een geselecteerd aantal nagellakjes. Deze zijn zolang als de voorraad strekt voor 50% te koop bij de Kruidvat en Trekpleister. In sommige winkels ligt de nieuwe collectie dus al!

Maar er komen ook een aantal nieuwe lakjes voor terug. En na mijn mening zijn dat niet de minste. 



Ik heb natuurlijk wel een aantal op mijn wishlist staan. Dus als deze er zijn ga ik zeker een kijkje nemen in de winkel.

Buiten deze collectie wissel is er nog meer leuks in aantocht van Catrice. Namelijk een nieuwe Limited Edition genaamd Cucuba. De kleuren doen mij erg denken aan old fashion Havana. Ik vind dit een heerlijke stijl en word hier wel vrolijk van. De zomerse kleuren maken het gevoel dan ook helemaal af.


Zijn jullie ook benieuwd naar al deze nieuwe lakken? Gaan jullie ze ook bekijken in de winkels? 

De prijzen zullen iets duurder worden. Ze waren altijd €2,49 en zullen nu €2,69 gaan kosten. 
Catrice is te koop bij Kruidvat en Trekpleister en rond Augustus/September zal de nieuwe collectie in de winkel staan. In Duitsland lagen ze begin deze maand al in de winkel en heb dus al 2 van die prachtige lakjes kunnen bemachtigen! 03 Salsa Cubana en 05 Take it mint kwamen in mijn mandje terecht. Binnenkort de swatches!

Liefs,
Wendy

3 opmerkingen:

  1. Gisteren... De hele Cucuba LE meegenomen... Dan wil ik een complete set hebben. En ik zie idd een aantal die ik zeer zeker moet hebben!!! Zoals die blauwe rechts tweede rij, wauwie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige nieuwe kleuren! Ik heb vandaag twee nieuwe lakjes online staan op mijn blog. De lakken zijn wel iets duurder geworden, jammer, maar het is gelukkig maar 20 cent en de kwaliteit van de nieuwe lakken die ik nu heb vind ik super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er zitten leuke kleurtjes tussen! Wel jammer dat ze nu duurder worden, maar alsnog blijven ze best goedkoop. Dus dat scheelt wel. :D

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.