Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

woensdag 1 augustus 2012

Paars!

Vandaag een nieuwe maand en dus beginnen we lekker knallend met PAARS! En wat voor een paars. Toen ik deze lak tijdens mijn vakantie in Madrid kocht in een mega shoppingcenter was ik meteen verkocht. De kleur knalde eruit. En waar ik normaal meteen naar roze grijp was dat dit keer naar deze mooie paars van Flormar. Een merk wat in Nederland helaas niet te koop is. Dus iedereen die naar Spanje of Turkije gaat je mag best even wat kleurtjes voor me meenemen hoor! Ik vind de lakken namelijk GEWELDIG! Dit is een lak uit de Neon collectie.





De flesjes vind ik wel erg grappig. Het flesje is rond en bevat 13ml. De dop is een lange spitse punt met 2 brede vlakken. Houdt dus lekker vast! De kwast is ook weer lekker dun dus kom maar op met die lak! Helaas heeft dit kleurtje geen naam en ook niet echt een nummer. Het is de N009


Ik heb deze lak in 1 laagje dekkend gekregen! Hij droogt jammer genoeg niet heel snel dus Dry Spray was wel nodig. De lak geeft echt een prachtige glans.




Hoe duur deze lak precies was weet ik niet meer maar hij was zeker niet duurder dan €5,00. Ik heb nog 2 andere lakjes van dit merk en zou er zeker meer willen. Dus als ik ze ergens tegen kom zullen ze zeker mee naar de kassa gaan! 


Liefs,
Wendy

4 opmerkingen:

  1. Jippy... Mooi hoor. Ik kocht een paarse... Ontbreekt het kwastje ik baaaaaaaaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Paars...! Eindelijk en wat een mooie kleur paars ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit is echt een hele mooie kleur paars! Deze won het dan in de winkel ook van roze (en dat gebeurt zelde bij mij)

      Verwijderen

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.