Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

dinsdag 26 februari 2013

Twins Reloaded

Ondertussen weten we het allemaal. Essence heeft aan de Twin nagellakken een nieuwe twist gegeven en ze zijn terug. Met 3 nieuwe kleuren en 3 nieuwe topcoats. Ik heb vandaag Edward en Bella voor jullie. Leuke keuze zo na de Twilight Limited Edition. Maar deze kleuren hebben niets te maken met Twilight.




Edward is de basis lak en is een super mooie licht blauwe kleur. Bella is in dit geval de super leuke topcoat met heel veel holografische glitters. Dat Essence deze collectie opnieuw heeft uitgevonden vind ik persoonlijk erg leuk. Het enige jammere vind ik dat de kleuren niet super speciaal zijn. Licht blauw, donker paars en roze. 

Ondanks dat dit nieuwe lakjes zijn hebben ze maar smalle kwastjes. En de oude 5 ml is weer terug. Waarom ze destijds hebben gekozen voor meer in een flesje is mij nog steeds een raadsel want ik vind deze flesjes dan ook erg schattig!


De licht blauwe Edward is dekkens in 2 laagjes en droogt dan super vlug op. Dit is handig als je er nog een laagje van de prachtige Bella over heen wil dragen.



Ik heb op mijn ring en wijsvinger 1 laagje Bella aangebracht. Ik vond dit wel een leuke toevoeging. Als je hem dekkender wil zou je zeker een laagje of 3 moeten aanbrengen. Al met al vind ik de kleur wel lekker vrolijk en zeker met de lente opkomst. 

De Essence Twins Reloaded zijn te koop bij Kruidvat met het extra nailart schap en kosten €1,59 per stuk. Ik vind het super leuke kleurtjes en ze verkopen erg goed. 

Liefs,
Wendy

1 opmerking:

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.