Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

zondag 3 februari 2013

Pink Tease - Glitterlakken

Naast de Action is er ook nog een goedkope winkel met zo nu en dan wat nagelspullen. De Big  Bazaar. Dit is net als de Action een winkel met veel goedkope spullen en de nagel producten zijn dus ook niet duur. Ik kocht bij mijn laatste bezoek aan de Big Bazaar wat leuke vrolijke glitter lakjes. 




Ze hebben in totaal 6 verschillende, Blauw, Roze, Zilver, Geel, Rood en Groen. De laatste 3 genoemde vond ik totaal niet mooi dus nam ik de Blauw, Roze en Zilveren mee. De flesjes zijn verder niet heel spannend en de opdruk van de naam is een gewone sticker. Maar wat maakt dat uit voor een budgetlak.

De glitters zitten in een blanke basis lak en de kwast is een gewone ronde kwast. Wel vond ik hem wat stug. De blanke lak lakte dan ook niet heel erg lekker. Wel is het aan te raden om de flesjes even op de kop te houden. Hierdoor kunnen de glitters naar boven komen en zitten ze beter aan de kwast. 



Ik heb de lakjes gewoon op mijn nagel geswatcht op een mooie crème basis lak zijn ze vast een stuk speelser. Maar ik wou even zien of de lak goed en vlug droogde en of de glitters mooi mee lakte.

Eigenlijk was het bij alle 3 hetzelfde. De blauwe en roze hexagons en de zilveren holografische ruitjes zijn moeilijk mee te lakken. Je moet ze iets op hun plek leggen. Maar ondanks dat heb je in 1 laagje er wel een aantal op je nagels.





Nou komt het leukste van alles.... Wat was nou de prijs van 1 van die lakjes? Nou per lakje betaalde ik €0,99. Dus voor zo'n prijsje zijn er erg leuke lakjes. Ik zal ze vast vaker gebruiken voor over een saai lakje heen. Pink Tease is op meerdere plekken te koop maar ik koop het bij de Big Bazaar.

Liefs,
Wendy

2 opmerkingen:

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.