Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

dinsdag 5 februari 2013

Matte Rose

NYX is een merk wat ik via Pretty Polish heb ontdekt. Ik had er nog nooit van gehoord tot ze ineens matte nagellak hadden. Ze waren ook nog eens goed geprijsd dus ik was nieuwsschierig. Ik heb er nu al een aantal en tijdens de sale bestelde ik er nog een aantal. 1 van die lakjes was de Rose...



De lak is een hele aparte kleur. Ik vind hem niet rood maar roze is hij ook zeker niet. Ik kon er niet echt aan wennen. Wat ik wel erg mooi vond toen ik deze lak op had was de soft finish net als alle andere NYX Matte lakken. 

De flesjes zijn erg simpel. De dop is net zoals de finish van de lak en heeft hierdoor een soort antislip effect en houdt er fijn vast. Het flesje is gewoon van glas en de op druk is met zwarte letters. Onder op het flesje zit een sticker met de naam/kleur van het lakje. Het kwastje is smal maar wel rond. Hiermee kun je precies lakken al vind ik hem persoonlijk net te smal.


Deze mooie rose matte lak is dekkend in 1 laagje en wanneer je hem erop doet glimt hij mooi. Terwijl de lak droogt zie je langzaam het matte effect verschijnen. Wanneer de lak droog is en dit gaat redelijk snel is hij mooi soft en mat. Vind je dit niet mooi maar de kleur wel kan je er altijd nog een topcoat over doen maar je kan het ook zo laten.


Ik hou persoonlijk wel van het matte effect en heb op mijn accent nagel nog wat parels aangebracht. Verder heb ik het zo gelaten. 

Ik kocht deze lak bij Pretty Polish. Helaas is deze kleur niet meer verkrijgbaar. Maar mocht je toch nog een matte lak van NYX willen proberen. Er zijn nog een aantal kleurtjes. Ze kosten nu ook nog maar €2,95. 

Liefs,
Wendy

2 opmerkingen:

  1. He Wendy, dat is een aparte kleur... Kreeftig! Als ik een naam mocht verzinnen werd het Lovely Lob!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha dat is echt een grappige naam! Maar past inderdaad velen malen beter dan de naam Rose.

      Verwijderen

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.