Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

woensdag 13 februari 2013

Hello Marshmallow!

Hallo nieuwe collectie van Essence en Hello Marshmellow is 1 van de nieuwe lakjes die ze in het assortiment hebben toegevoegd. Ik vond de combinatie van de naam wel erg grappig vandaar dat ik dit lakje als eerste laat zien. Want toch heeft deze lak ook nog een verrassend effect.




Hello Marshmallow is een mooie lila kleur die op het eerste gezicht heel simpel is. Toch als je goed gaat kijken heeft het hele kleine blauwe shimmertjes. Verder heeft Essence dit keer weinig verandert. Het flesje is pas verandert dus dat zal ook niet snel gebeuren dat dat weer verandert. En het kwastje is gelukkig breed gebleven. En dat terwijl ik er eerst op tegen was ben ik nu gewend aan de brede kwast.



Meestal als je van die lichte kleuren hebt dekken ze totaal niet maar deze zacht lila lak dekt in 2 laagjes. Hij droogt heel mooi glimmend op en ook nog eens snel. Ik vind het een super toevoeging aan de collectie!



Ik kocht deze lak bij de DM Drogist in Duitsland maar in Nederland kun je Essence kopen bij de Kruidvat of Trekpleister. De lakken van Essence kosten €1,69 en buiten Hello Marshmallow  zijn er nog 6 nieuwe lakken toegevoegd! 

Liefs,
Wendy

3 opmerkingen:

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.