Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

dinsdag 12 februari 2013

Een Kijkje...

Vandaag even wat nieuws... Ik zie regelmatig op andere blogs dat mensen foto's plaatsen die ze gemaakt hebben met hun mobiel, via Instagram of gewoon. Nou heb ik nog niet heel lang Instagram maar leek het mij leuk om jullie ook een kijkje in mijn leven te geven. Hoe vaak ik dit ga doen weet ik nog niet maar dat het af en toe zal terug komen lijkt mij wel leuk.



Misschien dat je sommige dingen al wel voorbij had zien komen maar ik heb zo een samenstelling gemaakt van dingen die ik erg tof vond afgelopen week. 



Mijn sieraden setje voor de bruiloft wat ik gemaakt had bij Sonja en wat je terug kan lezen.



Ondanks dat ik dyslectisch ben heb ik deze 3 boeken in korte tijd uitgelezen en dat terwijl ik nooit lees. Ik zal Christian en Ana missen ;)




Oma's nagels gelakt dus klaar voor de bruiloft net als Otje het hondje van mijn moeder.



Na een week best veel gesnoept terug naar een gezond ontbijt. Kwark met thee.






Mijn moeder en haar man zijn op huwelijksreis en dus mochten ik en mijn vriend een weekje logeren. Dat gaf een hoop gezelligheid en leuke momenten!


Onze kietel Elmo naast Sponsbob bij de wekker. Het tijdstip was de tijd dat we naar bed gingen na de bruiloft. Het was dus een zeer geslaagd feestje! 



Dan hebben we nog ons appartement wat gebouwd word. Toen ik daar deze week langs reed zag ik dat de muren van onze buren al staan. En deze week komen onze muren! 

Ik hoop dat jullie het leuk vinden zo af en toe eens te zien wat mij bezig houdt en een klein kijkje te krijgen in mijn leven.

Liefs,
Wendy

2 opmerkingen:

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.