Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

dinsdag 19 februari 2013

Een Kijkje...

Vandaag nog maar weer eens een kijkje in mijn leven en wat mij zoal allemaal bezig houdt. Het verschilt nogal van bezigheden maar ik heb besloten dit artikel 1x in de 1 a 2 weken terug te laten komen. Anders worden het wel heel veel foto's en ik wil het toch leuk houden. Dus niet teveel foto's maar zo rond de 10 vind ik prima genoeg.




Tijdens carnaval moest mijn vriend Wouter werken en toen we om 9.00uur 'smorgens uit Den Bosch weg reden (want ja hier is de Heineken Brouwerij) begon het heel hard te sneeuwen. 



Het fijne aan een vrachtwagen is dat je hoog zit en zo kon ik de optocht goed zien die langs kwam in 1 van de dorpen waar we moesten zijn om het bier af te leveren.




Toen mijn moeder terug kwam van haar huwelijksreis zijn wij nog een paar dagen gebleven. Ik kreeg echte Belgische slagroomtruffels. Echt mijn favoriet! Ook mocht ik de trouwfoto's nog uitzoeken voor een trouwboek en terwijl ik dat deed lag 1 van de katten bij mij te slapen op de bank.


Dan kom je na 1,5 week weer thuis en kom je er achter dat je best een berg lakken mag gaan opruimen. Wel leuk werk hoor maar het was best veel ;)



Nog even wat geshopt. Nieuwe stoere laarzen en stijgerhoutenblokken met teksten erop. Ik heb er 3 gekocht en deze komen straks waarschijnlijk bij de voordeur of op een andere plek te hangen in ons nieuwe huis.


En dan hebben we nog Valentijn. Mijn lief had een romantisch diner gemaakt en hier hebben we samen heerlijk van gepeuzeld. 

Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden. Ik vind het in ieder geval erg leuk om met jullie te delen. Wil je dagelijks mijn foto's zien dan kun je me volgen op Instagram.

Liefs,
Wendy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.