Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

dinsdag 1 januari 2013

Cheers! 2013 is here!

Na een geweldige jaarwisseling is het dan nu 2013. Een nieuw jaar met veel nieuwe nagellakjes! Verschillende nailarts en speciale dingen. Alles hier te vinden in 2013. Ook zal hier onze reis naar Florida - USA in November te vinden zijn. En buiten dat zal ik misschien ook nog wel ergens rond de zomer wat laten zien over het appartementje wat wij hebben gekocht en op dit moment in aanbouw is.

Voor mij is er dan ook geen terugblik naar 2012 maar een vooruit blik naar 2013!




Om te beginnen natuurlijk met een prachtig lakje! Hier ben ik het nieuwe jaar mee in geglinsterd! Champagne Kisses van China Glaze gecombineerd met C-C-Courage. Prachtige combinatie dacht ik zo.


Ook heb ik nog een huwelijk te regelen. Dat van mijn moeder wel te verstaan. Dus ook hier gaat de nodige tijd in zitten en ter zijne tijd zal ik misschien wel mijn outfit, haar en nagels laten zien! 

Dan hebben we nog ons appartement wat klaar zou zijn in zomer 2012 maar helaas een hoop uitstel word het zomer 2013. De bouw is gelukkig gestart en we hopen maar het beste!






Tot zover de vorderingen! Ik denk dat er misschien nog wel wat meer foto's van komen maar misschien zet ik die wel neer als straks alles klaar is zodat het een leuke tijdlijn aan foto's word!

Dan in November 2013. Mijn droomreis word werkelijkheid! 3 weken Florida USA. Lang gespaard om deze reis te maken maar ik ben zo blij dat we het eindelijk waar kunnen maken!

De reis is prachtig gepland en we zullen er veel leuke dingen doen en hier verslag van uitbrengen!


De plekken waar we naar toegaan zijn groot aangestipt. Hoe gaaf!!

Maar buiten dit alles om zullen er wel veel meer mooie dingen voorbij komen! En is het belangrijkste dat we gezond en gelukkig blijven!


Ik hoop dat jullie hier in 2013 blijven komen zodat we er een nagellak vol jaar van kunnen gaan maken! Lieve mensen ik wens jullie een geweldig 2013 toe!

Liefs,
Wendy

1 opmerking:

  1. Gelukkig 2013! Je vooruitzichten zijn super! Dat al je dromen uit mogen komen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.