Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

maandag 3 december 2012

Purple Passion

Afgelopen zaterdag konden jullie mijn prachtige Golden Purple nail art zien die ik maakte met mijn stempel spullen van Dashica. Als basis gebruikte ik een mooie paarse lak. Vandaag laat ik jullie zien hoe deze lak er alleen uit ziet en hoe mooi neon hij is!




Afgelopen zomer kwam ik via Pretty Polish in aanraking met de neon kleuren van Models Own. De roze BubbleGum en de groene Toxic Apple konden jullie al des tijd zien. Vandaag heb ik de laatste Models Own neon lak die ik heb voor jullie. Neon vind ik super. Het knalt en is aanwezig. Ik heb hier totaal geen problemen mee.



Purple Passion is een mooie toch iets wat donkere neon paarse lak. Maar des al niet te min is het een lak die straalt van je nagels. En in de winter hou ik daar toch wel van.  De flesjes van Models Own bevatten 14ml en zien er erg strak uit. Ze hebben een smalle kwast waar je goed en precies mee kan lakken.

Deze neon lak is prachtig dekkend in 2 laagjes en droogt iets mat op. Mocht je hier niet van houden kun je als de lak droog is ten alle tijden een glimmende topcoat aanbrengen. Wel droogt deze lak lekker vlot. 



Zoals je kunt zien heb ik nog een waterdecal aangebracht op mijn accent nagel. Deze lak is te koop bij Pretty Polish en vallen ook buiten de budget lakken met een prijs van €7,50. Wel vind ik de prijs kwaliteit verhouding erg mooi en vooral goed!

Liefs,
Wendy

1 opmerking:

  1. Wel een mooi kleurtje... En 1 nagel zo doen is super leuk, snel en makkelijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.