Hier vind je alles over Nagellak, Nailart en Acrylnagels.

zondag 2 december 2012

Cookies & Cream

Essence heeft al een geruime tijd Nude Glam lakjes in hun assortiment. Zelfs nu ze de vernieuwde formule hebben. Grotere flesjes, brede kwast, sneller droog en een gel finish. Tot deze collectie behoren 6 prachtige nude kleurige lakjes. In 6 verschillende Nude tinten. 



Voor de vernieuwing in het assortiment had ik al een aantal nude lakjes van Essence gekocht en vandaag laat ik jullie mijn favoriete zien. Cookies & Cream is een wat lichtere nude kleur maar bevat een tal aan gouden shimmers. Dit vind ik het speciale aan deze nude lak. Het jammere vind ik persoonlijk dat ik deze nog in een oud flesje heb zitten. De nieuwe flesjes vind ik toch net wat mooier voor het oog. 



Mijn flesje bevat dus ook nog 5ml maar het vernieuwde flesje bevat 8ml. Ook heeft mijn flesje nog een smalle kwast en de vernieuwde flesjes hebben een brede kwast. De lak is nog wel het zelfde en daar is niets aan verandert.


Wat ik persoonlijk mooi vind aan deze nude kleur is dat hij perfect bij mijn lichte huid past. Ik heb maar 1 laagje nodig om deze lak mooi dekkend te krijgen. Ook droogt hij lekker vlug dus is hij super geschikt voor een nail art! 

Ik heb deze lak al eens gebruikt voor een nail art. Hij is namelijk perfect te gebruiken als huidskleur. Zoals jullie kunnen zien heb ik hem gebruikt bij deze corsetnagels als basis.



Deze lakken van Essence zijn te koop bij Kruidvat en Trekpleister en ze kosten €1,69

Liefs,
Wendy

1 opmerking:

Een reactie is altijd leuk om te krijgen!
Dus als je wil mag je hem hier achterlaten.

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.